Vegan sushi

Zwanger of vegetarisch en toch zin in sushi? Check dan dit recept! €10,- voor 2 personen.

sushi

Toen ik zwanger was, had ik enorm veel zin in sushi. Als je zwanger bent mag je sommige vissoorten niet eten en ik had helemaal geen zin in vis. Ik had wel zin in de lekkere ronde hapjes en het klungelen met stokjes, sojasaus en wasabi. Had ik toen dit recept maar gehad!

Tijdens het surfen kwam ik bij ‘No fish sushi’ van de Vegan Challenge uit. Dat is dé oplossing voor de zwangeren, vegetariërs en mensen die geen vis lusten, maar wel sushi willen eten.

http://veganchallenge.nl/no-fish-sushi/

Recepten van Vegan Challenge
Op de Vegan Challenge website staan sowieso heerlijke recepten om als variatie eens te proberen. Af en toe vegetarisch of veganistisch eten is niet alleen goed voor het milieu, maar ook goed voor je portemonnee. Vlees is vaak een van de duurste ingrediënten uit een recept.

Vegan sushi
Dit susi recept is niet mega goedkoop,
maar voor ongeveer 10 euro kun je toch lekker van deze sushi genieten met z’n tweeën.

Met vegan sushi kun je eindeloos variëren.
Welke vegan sushi variant vind jij het lekkerst?

Reageer

