Zoete, romige smoothie

Bananen en mango’s waren in de aanbieding op de markt. Lees meer over de lekkere smoothie die je daarvan kunt maken.

Lekkere zoete trek? Probeer de smoothie dan eens.
De bananen en mango’s waren op de markt in de aanbieding. Een kilo bananen voor 1 euro en twee mango’s voor 2 euro. Die kon ik niet laten liggen.

Mijn zin in zoetigheid probeer ik op te vangen met fruit, hoewel ik het snoepen vaak ook niet kan laten. Sinds mijn zwangerschap houd ik meer van zoetigheid. Deze smoothie is heerlijk zoet en romig.

Ingrediënten voor 4 glazen
2 bananen
1 mango
300-400ml sinaasappelsap uit pak

image

Bereiding
Pel de bananen en snijd ze in stukjes. Schil de mango en snijd hem ook in stukjes. Doe de mango en banaan in de blender. Giet de 300ml sinaasappelsap erbij. Blend 1 minuut. Proef even of je het drinkbaar genoeg vindt. Vind je het te dik? Giet er dan nog 100ml sinaasappelsap bij.

Reageer

